Fuck you foten

Dåligt humör, hej! Så jävla lack på min fot, har skit ont...igen! Fattar inte vad den vill mig? Skulle ut och springa imorn förmiddag men de kan jag ju bara glömma. Åh, jag som verkligen längta efter att få springa. Knät har börjat göra ont också. Jaja, jag hoppas jag kan vila bort det nu och att något magiskt kan hända under natten så all smärta är borta imornbitti....men nej, de lär väl inte hända mig.

Ikväll har jag bara slappat, är riktigt frusen och trött idag! Ska lägga mig och titta på One tree hill en stund nu innan jag ska sova, can't wait :) Imorn börjar jag jobba 17 och sen ända fram till sent, så jag måste packa imorn för på lördag morgon sticker ju vi upp till Stockholm, iih! Längtarrrr som fan, ska bli underbart. Hotell natt, hotell frulle, spa, shopping ja allt. Underbart! Men ni får sova sött ♥ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0