Go'kväll



Vad har ni för er alla fina läsare? Jag sitter i sängen och äter naturgodis som smakar skit, så jag vet inte riktigt varför jag fortsätter äta? Köpte de igår på vägen hem för ja ville ha de på bussen, men sen glömde ja bort de o hitta nu. Lagom mjukt och så, fyfan! Nu får jag sluta. Idag har ja hängt med Fialia hela eftermiddagen, skojj! Red och snackade en massa, härligt! Åkte hem vid fem tiden och har inte gjort något vettigt alls. Nu ska jag strax åka och hämta Marcus vid bussen, blir lite mys kväll här hemma! Jag håller på att kolla på endel grejer på internet som ska beställas hem till Halloween festen Julia och hennes UF företag ska anordna näst nästa fredag! Är så himla taggad, ska bli så kul! Och jag känner verkligen för att gå in ordentligt med utklädnaden. Så jag ska googla och leta och skriva ner en lista på allt som jag behöver. Vet iallafall vad jag ska klä ut mig till så de är skönt. Men de får ni inte se än, haha! Men får ta ett avbrott i min utklädnads letning nu och åka och hämta pojkvän vid bussen :) Ha en fin kväll på er, pusssss!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

åååh jag veeet! :D kan inte fatta att det bara är en vecka kvar :D <3

2011-10-19 @ 22:32:19
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0