Ha en bra kväll!

Gud vad skönt de var att sticka ut och springa idag! Har inte inte gjort de på två veckor nu för min fot har ju bråkat as you know. Sen förra veckan var de väl lite lathet med, körde bara gymmet! Trodde min kondis skulle blivit sämre, men faktiskt så märktes inte något sånt av! Gick galant och var knappt jobbigt :) Tog med Olle på en promenix när jag kom tilbaka och nu sitter jag nyduschad och ny äten i sängen och ska nog strax krypa ner och kolla på mina sista OTH avsnitt på säsong 7! Får se om Marcus dyker upp senare med. Imorn ska jag göra stan, behöver en vit enkelt klänning till fredag samt lite andra små saker. Så ska kika lite, ska bli himla kul!!

Men ni får ha en fin kväll ♥


Jag förut när jag sprungit, snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0