Harald Hamrell

Haha Harald Hamrell (regisören till de nyare Beck filmerna, skådespelare och allt vad han är) har jaktmark här ute hos oss i trakten och varje år innan älgjakten drar igång har dom alltid älgmöte i Värna bygdergård och pappa är ordförande för jakten i områdena här omkring och idag när dom hade det var Harald Hamrell där, han brukar inte vara med annars eftersom han bor i Stockholm. Så pappa berätta att jag var stort fan av Beck och så fick jag en penna av han! Man tackar man tackar, haha! Den ska jag slita med hälsan. Han berätta även att de ska komma en ny kriminal film som han regiserar runt jul och om jag gick in på hemsidan på pennan så kunde jag läsa om det. Fett kul! Hoppas den är bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0