Hockey och soffhäng!



Har haft en skit slapp dag, inte gjort alls mycket. Bara slöat och så! Är livrädd att bli sjuk som alla runt omkring mig är, asså döör om ja inte kommer kunna träna och tappar all kondis, vill verkligen inte det! Nu när jag äntligen kommit igång på riktigt. Har känt mig lite hängig de senaste dagarna och får inte bli dålig! Så skönt att bara slappa så de inte utvecklas till något. Kollade på typ halva Underbara älskade imorse och kom fram till att jag inte sätt den. Men fick sånt sug att se klart One tree hill så jag struntade i att se slutet på Underbara älskade. Har även varit hos farmor & farfar och varit sällskap och myst med Olle. Dock kunde vi inte gå idag för de har varit skit väder ju! Struntade i gympan och kör antingen gym-pass eller löpning imorn, lutar mot löpning! :) Meeen iallafall. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på hockey, dom visar LHC matchen på Canal+ så ska se den nu och heja på Cluben! Älskar hockey, de är så kul att titta på :D När den är slut borde jag nog lägga mig, imorn ringer klockan kvart över fem, fyy! Kommer vara död. Men de är rätt skönt när man väl kommit upp sen och jag gillar att jobba frulle, de är mysigt! Men nu ska jag kolla på hockeyn, händer ju massa skoj förfan. Vad gör ni ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0