Kvällsmys


Sitter och skriver och kollar över i min lilla kalender! Denna vecka har jag bara en jobb dag inplanerad, suger lite! Men jag hoppas att jag kanske kan bli inringd mera i veckan, hoppas! Imorn ska jag iallafall åka in till stan och fixa mig ett nytt pass. Mitt går ut i April och de måste vara giltigt ett halv år efter att man kommit hem från Thailand tydligen. Har haft mardrömmar om att jag glömde fixa nytt pass och blev nekad i tullen att få komma in i landet, istället fick jag sätta mig på ett plan tillbaka till Sverige när Anna, Macke, Victor & Tolla fortsatte sin semester, usch hemskt!! Så bäst att jag fixar de så jag kan sova gott på natten! Sen på lördag ska jag, mamma & fredrik åka till Stockholm! Vi ska bo på Globe-hotell och vara på spat dom har där och bara njuta av en hotell natt med hotell frukost. Jag personligen hoppas väl på att kunna ta mig in till city också och shoppa lite! Längtar som tusan iallafall, ska bli underbart! Fredrik fick de i födelsedags present av mamma för han älskar massage och sånt :D Åh vad underbart de ska bli! Synd bara att pappa inte kunde hänga med.

Har iaf precis duschat, smörjt in fot-fan och lindat in den så den kan bli bättre till imorn!! Så ska lägga den i hög-läge nu och mysa ner mig i sängen och titta på OTH. Jag gillar verkligen söndag kvällar nu för tiden, mysigt som tusan! :) Vi hörs imorn ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0