Shopping






Nu har vi kommit hem och jag är sjukt trött. Ovan är lite bilder på cirka hälften som jag fått med mig hem efter denna underbart sköna helg! Tack mammsen för allt ♥ Älskar den röda färgen på halsduken (de är såna man virar runt huvudet) Hittade även de perfekta fjäder örhängena efter hundra år och en underbar orm-ring som jag letat efter. Annars var de bara sånt jag behövde, blev den där stickade mysiga tröjan från Gina som jag visade tidigare i veckan. Köpte även en till hel svart som jag var ute efter, men den får ni se imorn kanske! :) Ikväll kommer Marcus hit, de blir bara chill kväll. Är helt slut, fattar inte varför! Men de är väl för man kopplat av och så. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0