Söndags-mys...



Asså ni anar inte hur slut jag varit idag, de var länge sen jag varit såhär trött. Har vandrat omkring som en zoombie hela dagen. Gick upp klockan ett, åt frulle och sen tog jag mig i kragen och storstäda rummet. Och vilken himla tur att jag gjorde det då, för sen blev jag bara ännuuu tröttare. Gick till farmor och farfar och gick en sväng med Olle och tog en fika med dom. Sen gick jag hem och la mig och sov. Sjukt skönt! Vaknade vid halv sex och har sedan dess fixat käk, grönsakssoppa och våfflor. Så jag hoppas pappa kommer snart för jag är väldigt hungrig! Blir en slappis kväll vid teven och sen sängen tidigt! Imorn ska jag jobba mellan 10-14 sisådär, sen tänkte jag dra till Marcus och va med han och sen blir de nog övernattning där. Men de tar vi imorn! Ska till stan i veckan med och köpa lite grejer till min utklädnad på fredag plus lite övrig shopping, löning i veckan! :]

Hur som helst får ni ha en nice söndag kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0