Tröttis dag

Godkväll i stugorna! Har ni haft en bra dag? Jag har haft en riktig slappis dag. Har varit så himla trött, jag vet inte om de är förkylning på g? Flera på jobbet är eller har varit snuviga så ja väntar typ bara på att bli de med, otroligt att jag inte blivit de än, men skönt. Jag var ju tillräckligt dålig på min student...fyfan. Vill inte tänka på det! Hur som helst har jag fan inte gjort ett skit vettigt idag. Betalat min allra första räkning någonsin, mobil räkning. Skaffade ju abonemang för någon månad sen. Hade tänkt jag skulle göra de när jag fick inkomst och kan betala den själv oså, de är ju inte så mycke pengar de handlar om. Skönt som fan är de att slippa kontakt kort iallafall, så helt klart värt. Nu sitter jag och lyssnar på OTH musik, haha! Nörd. Men jag har haft en skiva i pappas bil som jag gjorde för längee sen, kanske i 8:an. Och då har de varit två låtar som jag tyckt varit så bra men inte vetat vem de varit. Sen när Mia Catalano (eller hur hon stavas) kom in i OTH för några säsonger sen insåg jag att de var ju fan hennes låtar jag hade i bilen. Kunde inte fatta varför jag för flera år sen ladda ner dom, kan inte minnas de. Bra är hon iaf och Bethany/Haley med ♥

Ska snart äta sen nörda lite One tree hill. Imorn ska jag jobba igen mellan 10-2 som igår typ. Blir städning igen! Stan skjuter jag upp till torsdag. Finfint ♥ Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: EMELIE

jaadå jag tror att jag kommer försöka blogga lite :D <3

2011-10-25 @ 21:18:15
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0