Vina lite

Jorden skulle tydligen gått under för 100e gången idag, men vi överlevde igen! Asså denna mannen som fortsätter säga att jorden ska gå under måste ju gå på något? När man har fel hela tiden borde man fan fatta att man är rätt wasted. Nu säger ja inte att de aldrig kommer hända, för de tror jag. Men inte förrän om kanske 10000000000 år! Ajja hur som helst ska jag åta lite med familjen nu, sen dra till bussen. Som sagt blir de lite vin osådär sen sover jag hos Marcus, mys! Imorn blir de jobb för hela slanten, får jobba in för jag inte jobbat typ något i veckan på en och samma dag känns de lite som, men de ska bli kul! ÅFF match med massa gäster, sen ska ÅFF ha fest på kvällen, spelare och alla runt omkring. Tror de kommer bli skit skoj!! :D Meeeeeeeeeeeeen ha en fin fredag ♥




Ni får två snabba bilder på hur jag ser ut idag! Tights, ny svart stickad tröja, pälsvästen, ny halsduk i underbar lila färg, kors halsband, olika ringar, silver armband och fjäder örhängen. De blir boots eller converse till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0