11 september

Godmorgon på er!

Idag är det 10 år sedan attackerna på wtc. Asså shit! Kommer verkligen ihåg den dagen så himla väl. Minns att jag tyckte det var så himla läskigt och att jag inte ville titta på nyheterna för jag var rädd att terroristerna skulle komma till sverige med. Rip alla som lämnade vår jorden den dagen, idag tänker jag på er lite extra ♥

Somnade som en stock igår. Och nu har jag precis vaknat av en granne som ringde 1265126571 signaler. Jag vägrade gå upp och svara. När de äntligen blev tyst så började han ringa igen, så jag vart tvungen att gå upp. Fuck yah! Hur som helst är min jävla huvudvärk kvar. Sjukt jobbig. Vet inte vad jag ska göra, den vägrar liksom försvinna. Jag drickar, sover, pimplar kaffe, äter huvudvärkstablett, masserar tinningarna men inget hjälper. Fyfan! Ska ge mig ut och springa sen, får hoppas den försvinner då. Och ikväll ska ja ner till Marcus! Men nu är de frulle och One tree hill som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0