13 september

Godmorgon readers :)

Sitter framför mtv och lyssnar på massa soft musik. Hade en så himla skön morgon idag! Marcus kom igår och imorse när vi vakna så drog vi oss och somnade om flera gånger, underbart när de inte finns någon tid och passa och man bara kan dra sig hur länge som helst! Vi åt frulle tillsammans och tittade på ett avsnitt OTH, sen drog han för en liten stund sen. Jag har suttit och övervägt om jag ska åka till gymmet eller dra en spring runda här hemma. Vet inte hur jag ska göra än, haha! Skulle vilja köpa blekmedel med och slinga håret ännu ljusare. Men vi får se. Hur som helst ska jag åka till stan med bussen vid kvart i sex och möta upp Oliver i stan kvart över. Vi får se vad jag gör av dagen. Vi hörs sen ♥



Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Trevlig blogg du har! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-09-13 @ 14:02:32
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0