16 september

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Ska snart börja rota fram vad jag ska ha på mig ikväll och sen börja fixa mig. Men först tänkte jag gå en liten promenix med Olle! Jobbet har gott fint! Var där vid kvart över sex imorse och fixa frulle, städade lite rum efter och sen jobbade jag på lunchen. Fick sluta vid tre. Skön dag :)

Nu ska jag tagga Norrköping ikväll och utgång med Fia, Emilia & Julia...kanske någon mera av Fias Norrköpings vänner. Sen sover jag nog även över där!! WIHOOOO. Skriver innan jag drar sen, puss!


Jag i veckan innan ja åkte och träffa oliver :)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hahaha vad söt du är :D du har fått åka dit två gånger med din pojkvän ju!! :D <3

2011-09-16 @ 15:57:59
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0