17 september

Hej på er alla som läser ♥

Guud vilken rolig kväll jag hade igår!!! Förade hos fia, jag fia her self, emilia och julia. Körde öl spel och lyssna på musik. Sen drog vi till Puls vid elva och fasiken vilket grymt ställe!! Mycke folk, grym musik, massa dansgolv, bra bartenders och flera barer. Helt klart ett av de bästa ställena jag varit på. Klockan halv tre, precis innan dom stängde gick jag och fia hem till henne. Aaaaaj mina fötter. Tillslut gick jag barfota och de resulterade i fullt med blåsor under fötterna idag. Aj aj! Somnade halv fyra och imorse när jag vakna visste jag inte om jag var död eller levande. Bakis som ett as innan jag gick till spårvagnen och tåget och allt och kom igång lite. Mötte upp Krille och Macke vid resecentrum vid två. Tåget var försenat några minuter, vi fick springa till bussen i linköping men helvetes chauffören åkte trots att jag nästan hunnit fram och vinka som en idiot. Så vi fick vänta en timme på nästa buss. Skit kul! Nu har jag landat i min säng med dundrade huvudvärk. Har tagit en Treo och hoppas de ska få bort den. Ska sova en stund tror jag! Ikväll kommer Mackkke hit och de blir myskväll ♥

Har bilder men dom ligger på min döda mobil....och laddaren är hemma hos Marcus!


Jag igår


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hehe jaa vi har tur vi :D <3

2011-09-17 @ 21:25:40
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0