27 september

Godmorgon på er! Sovit gott? De har jag....när Macke och jag väl somna. Blir alltid så dampig på kvällen och så låg vi och prata om massaaaaaa. Men tror vi somna vid ett någon gång. Just nu sitter jag och pimplar i mig kaffe, Ska strax åka bort till jobbet. Idag fyller min käraste 19, så grattis igen fina du ♥  Efter jobbet hade jag nog tänkt passa på att köra en timme på gymmet innan jag åker hem. Annars får vi se vad jag hittar på. Nu måste jag i vilket fall som helst röra mig, så vi hörs i eftermiddag! Pussisar ♥
'
Right nooow

Kommentarer
Postat av: EMELIE

du kan göra den tatueringen för jag har kommit på en annan jag ska göra :D <3

2011-09-27 @ 14:51:20
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0