Gokväll!



Vad gör ni mina sköna? Jag kom precis hem efter en trevlig kväll hos Viktoria. Har ätit mat, snackat, druckit kaffe, planerat att köra en fin utgång med fint folk på fredag och bara umgåts! Like old days. Mycket trevligt :) Hur som helst jobbade jag lunchen mellan 12-15.30! Lagom med folk och lika roligt som vanligt. Fick även lite spontant veta att jag ska jobba lunchen imorn igen, inget mig emot...kulkul! Just nu sitter jag i sängen och slö glor lite på teven. Missade idol så vill att klippet ska komma upp på webben så jag kan se det där. Men jag måste nog vänta till halv elva tiden...bara en timme kvar! Nu ska jag bädda sängen och plocka ordning lite här på rummet. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0