Hejsan hoppsan!

Mobilbloggaren number one har jag varit denna helgen! Haha, men nu har jag iallafall landat i min säng framför min dator :) Så min helg har bestått av shopping, käk hos Marcus morbror, häng med Macke och jobb! Imorse var jag på Villan vid kvart över sju och fixade frukosten. Vid tio hade alla ätit och de flesta checkat ut så då röjde jag allt och sen gick jag upp och städade alla rummen gästerna bott i, dvs typ 5 rum! Kuuuul :) Köpte lite små saker på vägen hem och åkte upp till Marcus för att hämta lite mera OTH avsnitt. Sen visade det sig nu när jag kom hem att jag bara fått med mig ett avsnitt. Skit också!! But that's life.

Nu ska jag strax gå en sväng med Olle för om jag ligger här kommer jag somna kände jag nu. Sen ikväll ska jag ge mig ut och springa en sväng! Nice :) Mina köp från igår kommer upp i ett inlägg klockan 16.00 :) Hörs sen, PUSS!


Förra söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0