Helluuj

Hemma från jobb och gym och allt och chillar lite. Ska strax gå en sväng med Olle och sen tänkte jag hoppa in i duschen! Får se vad jag ska hitta på mera idag. Tänkte kika lite på den där texten jag vill tatuera, kolla typsnitt och så. De var så sjukt för när jag skrivit om min idé jag hade så berätta Emelie (klicka in på hennes blogg via länken uppe under headern!!) att hon också tänkt tatuera in en fras från den låten och sen visade det sig att det var exakt samma. Så jävla läskigt!!! Har tänkt på det hela dagen. Som tur var har de löst sig nu, haha :)

Troooor även mitt paket från Style by tyra kommit idag. Ska kolla posten snart! Men vi hörs lite senare, puss!


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Haha guuuud asså det var så jäkla sjukt :D <3

2011-09-27 @ 17:20:53
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0