Home sweet home

Kom hem från jobbet för en halv timme sen! Ganska mycket att göra idag men det är kul. Nu håller jag på att laga mat. Blir ugnstekt falukorv med ris, mums! De är nog alldeles strax klart, tur de för jag är himla hungrig :) Annars blir de slapp kväll! Vilo-dag idag, har ont i benen efter måndagens och tisdagens träning. Kör igen imorn! Fick min lönespec idag och de kändes rätt fint må jag säga. Min saftigaste lön någonsin på Villan. Så jag ska belöna mig med lite internet shopping sen tror jag bestämt, haha :) Vad ska ni göra ikväll ? Puss!

11 veckor kvar till Thailand idag!!!!!!!!!!!!!! Fan vad veckorna flyyyger förbi. Nyss var det 16 veckor kvar!?


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0