In my bed

Filmen var sjukt kul!! Rekomenderas verkligen. Mycket sex, men de är ju bara nice, huh!? ;) Justin Timberlake var jävligt snygg med. Har aldrig tyckt han är speciellt snygg, men i denna filmen var han verkligen det!! Efter att ha irrat runt som en fullkomlig idiot inne i stan.......(hittade inte ut pga att dom bygger fukking om överallt och jag är alltid så efterbliven och fattar inte hur man ska åka...plus att de ös regna och jag såg ingenting....fick köra efter en random buss och insåg att han nog försökte vilse leda mig så jag fick vända och tillslut kunde jag ta mig ut från stan via Tallboda...hatar när dom bygger om!!!) vart var jag??? jo, har jag iaf landat i min säng. Nu ska jag titta på One tree hill en stund som ja inte gjort på flera dagar. Julian har ju kommit in i bilden nu......iihhhhhhhhhh!!

Sovsött så hörs vi imorn ♥


Har råkat googla fram massa info som händer framöver med denna mannen och någon mera som bara gör att jag vill komma dit nuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

tack sötnos :D ja verkligen det måste vi absolut göra :D <3

2011-09-19 @ 08:40:28
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0