Muntrar upp mig själv

Fryser så in i helvete och känner mig dålig för jag kom aldrig ut och sprang innan de blev mörkt och nu vågar jag inte. Helvete! Imorn ska jag straffa mig själv för det. Nu blir de en varm dusch sen mys kläder, mat och te framför teven. Är otroligt trött. Är fan inte van att gå upp innan klockan nio, så när klockan ringde halv sju imorse ville jag bara dööö och just nu går ögonen i kors, jag börjar bli gamal, 19 års kris? Gött!

Känsliga tittare varnas, men jag måste muntra upp mig själv och detta hjälper vill jag lova. Alltså jag skojar inte när jag säger att jag garvar så tårarna sprutar!! Öppnade min mapp med alla gamla bilder från Allé som jag tog med min gamla Walkman, hahahahaha! Asså 90% består av oseriösa kolla-i-kors bilder! Bjuder på mig själv och så tror jag Tojja också gärna gör det. Nummer 1 i fulhet eller vad?







Kommentarer
Postat av: Tojja

HAHAHAHAHAHAHAHAH! jag kan inte ens uttrycka med ost hur mycket jag garvar när jag ser dom här! Vi var så groteskt fula! det är helt sinnessjukt!

2011-09-25 @ 20:11:06
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0