Oj så trött

Har fått skit jobbig huvudvärk under kvällen, oerhört störande. Eftermiddagen och kvällen har iaf spenderats med familjen. Har lagat mat och tittat på Idol. Alla mina 3 favortier gick vidare...Roshana, André & Amanda (brunetten) . Sen finns de ett par till som ligger högt på favvo listan. Men orkar inte rabla upp alla, haha! Jag ska faktiskt krypa ner under täcket nu och hoppas de är någon bra film på tv. Sen ska jag sova! Bussen till stan går runt halv elva imorn, vill komma in lite skapligt! Hoppas min underbara pälsväst finns kvar ♥

Nu ska jag ringa Marcus och se om han ska komma eller ej. Men ni får sova gott, så hörs vi imorn :* ♥ Bloggar på bussen om ja inte hinner på morgonen. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0