On my way

Asså har inte fått nått gjort av de jag skulle göra idag!! Marcus var kvar till tre, jag gick till farmor och farfar då och hälsade på Dahle och Inga som var där, pappas jakt kompis och hans fru som jag har känt hela mitt liv. Så vart kvar där skit länge och prata med dom, gick med Olle och sen kom Emilia och jag på att vi skulle på Bio så jag har inte hunnit städa och inte hunnit springa....SKITHÅL! Men jag får väl ta tag i det imorn. Då ska jag straffa mig själv och springa riktigt låååångt!!

Nu ska jag borsta tänderna, leta reda på en tia till parkeringen i stan och sen dra. Så vi hörs! Puss där ♥



Just nu. Blir bootsen till :)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Ja du ska verkligen vara nöjd med dig själv för du har superfin kropp Jossan! :) Det är de som ja gillar med dig så himla mycket, att du är dig själv :D <3

2011-09-18 @ 18:43:21
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0