Onsdag kväll

Har blivit grym på att hitta nyttigare alternativ att smaska på när jag blir sugen, haha! I helgen blev de Naturell keso....kanske inte kan jämföras med choklad, men de är gott och ett helt drös mindre kalorier. Och just nu är de räkor och grapefrukt. Sjuuukt gott. Asså jag är så galen i räkor, de är så underbart!!

Idag har jag städat rummet, slappat vid teven, promenerat en låååång sväng, lagat gudomlig asiatisk kyckling gryta med nudlar, slingat håret osv osv. Duktiiigt! Nu smaskar jag på räkor och planerar lite inför fredagen med fia, luktar fest och utgång i Norrköping med goa tjejer. FAAAAN rent ut sagt vad kul! Galet peppad redan nu. Meen nu ska jag kika tv en stund och sen OTH och hoppas jag kan somna lite skapligt så ja inte sover bort halva dagen imorn. Pöss!


happyday, studentveckan ♥
vill göra om igen och igen och igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0