OTH musik ?

Blir galen. Nu när jag plöjt igenom en massa One tree hill säsonger har jag hört massa låtar som jag tyckt varit så sjukt bra. Speciellt en som var med i förra säsongen, men jag hittar den inte!!!! De lät som de var Snow patrol som sjöng, men jag vet inte. Det var iaf när hela gänget, Lucas, Peyton, Nathan, Haley, Brooke, Skills osv skulle åka och "rädda" Mouth som hade hamnat i nån fängelse cell....så gick deras bil sönder och så kom Chris Keller och plocka upp dom med sin turnébuss så hamna dom i Texas i en stad som hette typ Honey cave eller något??? I det avsnittet var de en grym låt. Kan inte se avsnittet igen heller eller ta reda på exakt vilket avsnitt de var för jag har redan raderat hela säsong 4 för att få plats med 5:an. ASSÅ NÖRD JAG VET!!! Vill ha låten!!!!!!!!!!! :(

Denna är ju också ok........



Nu ska jag nörda!!! TAGGGGAAAAAAAAAD. Raka dig Nathan och klipp dig för helvete!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0