Redo för sängen

Kom hem från jobbet för bara en kvart sen kanske. Tog bussen vid halv elva från Åtvid! Har iaf gott bra som vanligt. Fattar inte hur sjukt fort tiden går!! Den bara flyger förbi när jag jobbar....men jag antar det är bra :)

Imorn ringer klockan 08.30 så jag ska bädda ner mig och kolla på....ja gissa vad om ni kan!? Hahaha. Ja juste, One tree hill. Nu har jag fått med mig resten av säsong 3 hem. Plus hela säsong 4, så nu jävlar kan jag nörda på! Hörs nog imorn innan jobbet, annars skriver jag imorn kväll när jag slutat. Puss & godnatt :) ♥


MELLAN TVÅ VITA LAKAN TACK!!!!!!!!!! vem sa att han bara skulle vara snygg i säsong 1???? ae va!!!!! dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0