Ridning, oth, åtvid

Har varit hemma en stund nu efter en sjukt härlig ridtur! Så himla härligt. Kommer nog ha en fin träningsverk imorn, haha! Har fixat lite käk och tittat klart på säsong 4 av OTH, de är så bra!!!! Nu sitter jag och tittar på tv och tar de lugnt. Har lite ont i huvet, så hoppas de ska gå över snart. Ska åka till Åtvid om 1,5 timme sisådär. Ska övernatta hos min grabb tänkte jag. Imorn blir de nämligen jobb mellan 10-18 sisådär, kuuul :)

Men ska strax börja fixa mig! Tänkte även tillägga att idag är de exakt 1 år sen jag tog körkort, omg vad fort tiden går. Det är även exakt 13 veckor kvar tills vi drar till Thailand, underbart!!


Fias fina polle som jag red idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0