Ridning på g!

Hinner inte skriva så mycket just nu för jag ska åka till Sofia och rida nu! Ska bli sjukt kul, var hur länge sen som helst. Saknar verkligen ridningen! För den som inte visste så hade jag och mamma en varsin häst under hela min barndom typ, fram tills jag var 14. Då vart vi tvugna att ta bort dom för min häst Stjärn var 35 år vilket är sjukt gamalt för en häst och han var sjuk och hade fått vatten i lungorna och mammas häst Cindy var blind på ena ögat och hade problem med sin rygg! Usch, de va så jävla sorgligt!! Blir gråtfärdig än idag när jag tänker på dom, saknar dom ♥

Vi hörs sen!


STJÄRN!! åh blir ledsen på riktigt när jag tittar på denna bild :(((( min älskling!!


Cindy gumman! kolla läppen, hon hade den alltid så, hahah! De hon har för ögonen var pga av hennes problem med dom. SAKNAR HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!! Hon kom alltid i galopp och gnägga när man ropa på dom, sen kom stjärn travandes efter!!! ÅÅÅÅÅH ♥


Kommentarer
Postat av: juliatember

tack josse :D

2011-09-07 @ 17:02:34
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0