Roligt bilddagboksminne!

Jag har suttit och kollat min gamla bilddagbok nu vid olika tillfällen och fan vad kul det är! Men jag skäms ju som fan. Jävla fjortis asså!!! Jag har nog inte riktigt fattat hur mycke fjortis jag var. Nu kollade jag alla bilder jag la in i oktober 2008 och i början av den månaden spelade vi våran sista seriematch mot Kisa, då spelade jag i björs och jag kommer ihåg hur bra jag trivdes (ååååååååååh vad jag saknar) iaf så vann vi den matchen med typ 3-1 och jag gjorde alla målen och hade värsta fighten med en brud på min kant. Sen la jag upp en bild på min bilddagbok och skrev att vi kämpat grymt och var värda vinsten. Sen några dagar senare hade jag fått en kommentar på den bilden jag la upp efter matchen från den här tjejen som jag fightats med på kanten som skrev typ "in my ass att ni var värda det" sen satt typ hela kisas lag och trakasserade mig på bdb...skrev att jag var fet och ful och blablabla. Och jag kommer ihåg att jag tyckte de hela var så jävla kul!!! Ja, jag har väl alltid varit "väl byggd" men tacka fan för det! De var ju en av faktorerna till att jag kunde knuffa omkull henne så lätt flera gånger och då ska jag även tillägga att hon var inte speciellt liten själv heller. Jag var helt enkelt starkare än henne och mycke bättre och de kunde hon inte ta. Så hon leta upp mig på bilddagboken tillsammans med resten av sina lagkamrater och kallade mig för fet och dålig och hej och hå, haha! Förhoppningsvis har dom lagt av med dom fasonerna nu! Sjukt kul att läsa alla dom kommentarerna nu iaf, haha :D


Fetto in da house.............

Kommentarer
Postat av: julia

SNYGGAST ÄRU!

2011-09-19 @ 20:02:03
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0