Sometimes it's hard, to follow your heart

....Tears don't mean you loosing, everybody's bruising. Just be true to who you are!



Då har jag kommit ner i varv äntligen. Ligger ny duchad ner bäddad i sängen, väldigt skönt! Min dag har iallafall gott i ett, men det är kul! Vaknade med Marcus, åt frulle, drog till jobbet, jobbade lunch 11.30-15.00 sen hade vi personalmöte som jag skrev förut mellan 15.00 till 17.00. När jag kom hem slängde jag på mig träningsgrejer och följde med mamma på hennes gympa som jag också skrev förut. Bestämde mig för att skippa löpningen och följa med henne istället för jag vet att hon blir så glad då och sen är de mycket mera styrka där och de kan vara bra för mig ibland med, kör ju mest kondis annars! Nu ska jag kolla på lite Kaos i Båstad som jag missat....älskar skandal program ♥ Sen ska jag kika på utslagningen av Idol, heja Molly & Roshana!! Hoppas även att Marcus kan ringa mig så jag kan få lite information om morgon dagen, ska fan ut om jag så ska behöva gå själv!! Nej vars. Men jag är så galet sugen på att dra ut och festa och dansa till grym musik, sjuuukt!! Problemet är bara att vi inte vet vart vi ska föra! Men de brukar lösa sig :)

Men vi hörs imorn gullungar, sovgott!! PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: ;)

<3

2011-09-29 @ 23:44:19
Postat av: Anonym

2011-09-29 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0