Söndag kväll

Ännu en vecka är slut, tiden går så sjukt fort.....insane typ. Nu har jag lagt mig iallafall. Har kikat igenom kalendern och skrivit upp lite saker inför veckan och antecknat lite arbetade timmar osådär. Så nu har jag någolunda koll. Kommande vecka fyller både Marcus & Fredrik år! Mycket kalas. Annars får vi se. Jag måste ringa till kvinnohälsan någon dag och boka tid, måste ha mera p-piller. Men jag skjuter på de hela tiden för de är väl inte de roligaste man kan göra. Sen måste jag åka till Polisen och fixa nytt pass. Mitt går ut i April och när man åker till Thailand måste det tydligen vara giltigt minst ett halv år efter att man kommit hem. Måste ta fingrarna ur wöva!

Men ska sätta på teven och hoppas de är någon bra film, sen sova! Så vi hörs imorn. Sovsött finisar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0