Tattoo

Jag har velat tatuera mig nu sen en tid tillbaka! I början var jag värsta neggo och kände inte alls för det, men fler och fler gör det och de finns ju så himla mycket fint. Samtidigt har jag heela tiden känt att jag inte vet vad eller var eller hur. Vill inte härma någon annan eller ha på samma ställe eller samma typ, för jag vet att tatueringar ofta är väldigt personlig och om jag tatuerar mig är de viktigaste att den är liten och har någon form av betydelse för MIG. Men så en dag slog det mig exakt vad jag vill skriva. Satt och lyssna på en underbar låt, har alltid velat ha en fras ur en låt som berör mig men har inte vetat vilken osv. Men då bara slog det mig! Nu vet jag exakt vad jag vill skriva och tror nästan jag vet var också. Någonstans där ingen jag känner har tatuering (vad jag vet?) Men jag tänker inte säga exakt vad jag vill skriva eller vart förrän jag bokat tid hos en tatuerare och verkligen bestämt mig. Men OM jag nu gör det framöver så kommer frasen från denna underbara låt! En ledtråd iallafall :)

Kärlek på Jessie.J


Kommentarer
Postat av: EMELIE

haha vad knäppt, jag har med en fras ur den låten jag vill göra :O :D dreaming is believing :L <3

2011-09-26 @ 19:46:44
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

neej lägg av :O haha vad knäppt :O men är du helt säker på att du ska göra den? :L för då gör inte jag den haha de blir ju lite lustigt :L <3

2011-09-26 @ 22:37:12
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0