Var är mina friends?

Har varit ute och fotat lite, är inte nöjd med min header, iaf ine bilden i den. Så ska göra om den ikväll, nu har jag massa bilder att välja på. Tycker de är skit kul att fota, haha! Sätter på självutlösaren och står där och pooserarrr ;)

Annars då??? Känner mig jävligt lessss! Undrar var alla mina vänner håller hus? Vänner brukar ses. Men jag har knappt sätt en käft på hela sommaren. Ingen verkar vara intresserad heller. Vill inte ha det så. Saknar tjej-kvällar, tjej-snack, tjej-fester osv. Saknar någon som hör av sig till MIG och frågar om man ska göra något, saknar att vara saknad, men nae. Man måste kämpa för vänskap med, inte bara för kärleken. Kärleken är alla så jävla duktiga är kämpa för, men vänskapen då? Ae jag vet inte. Börjar tröttna...

Hej, ring mig om du vill ha en vän att umgås med 0762676722.
Jag är glad, positiv, omtänksam, snygg, cool, rolig, charmig, galen, konstig, snäll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0