10 april 2012



Godmorgon allesammans!

Jag och Marcus vaknade vid halv tolv idag, har sovit så jäkla skönt. Och det är ändå så tråkigt väder ute så det kändes inte som de gjorde så mycket. Marcus ska snart åka på arbetsintervju igen...han fick förövrigt det jobbet han var på intervju för förra veckan, men det är inte fulltid så därför ska han på mera! Detta är bara något timvikarieat (stavning?) KUL för honom iallafall! Just nu försörjer jag honom också känns de som ibland ;) haha! Men de ska han allt få betala igen sen ;) neeerå!

Jag ska iallafall jobba idag. ÅFF match ju vilket nästan alltid betyder jobb! Börjar inte förrän klockan 16.00 så jag har lite timmar att fördriva. Hade tänkt dra till gymmet men jag orkar inte sitta och köra fram och tillbaka. Så jag skiter i träningen idag och kör imorn när jag ändå är ledig! Annars hade jag tänkt gå till farmor och farfar och vara lite social, har knappt sätt dom på flera dagar känns de som...dåligt samvete! Får se om jag skriver innan jag åker och jobbar annars får ni ha en bra dag i regnet, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0