12 april 2012



Idag känner jag mig mycket gladare. Hade en jobbig dag igår men försökte fokusera på sånt som JAG mår bra av. Har haft de lite jobbigt runt omkring mig och det är det från och till. Men jag försöker tänka bort det, men ibland blir det så påtagligt...och igår var en sån dag.

Men jag satt och kammade och myste med Olle och sedan gick vi en sväng...han är lite halv dålig och har varit de ett tag. Han nyser som fan och är hängig. Men imorn har farmor och farfar fått tid hos veterinären...så hoppas han kan få något botemedel. Annars så var jag nere på gymmet en timme och tränade, jätte skönt! Sen på kvällen kom Marcus hit och vi tittade på Mean girls 2! Så min dag blev väl helt okej ändå, får försöka göra de bästa av det även om allt är tungt och så får man väl vara glad att man är frisk och har mat, vatten och ett hem. De finns ju alltid någon som har det värre, brukar försöka tänka så!

Nu ska jag iallafall åka in till stan med Jessica. Vi ska fika med Oliver och prata ikapp lite. Ska bli jätte skoj!! Annars vet jag inte hur resten av dagen ser ut, ska väl försöka besöka gymmet innan de stänger. Pussss, have to go! ♥

Ps. Följ mig på Instagram om ni inte kan få nog av bloggen Jossanpalmqvist ;)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hahaha jag veeeeet!! Det är helt stört!! Allt är perfekt och allting är så smidigt och jag dör vad underbart det är! <3<3<3<33

2012-04-12 @ 21:27:23
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0