17 april 2012

Godmorgon allesammans ♥ Får ryck på att det måste vara så dåligt väder varje dag, åh så tråkigt. Tror minsann solen har glömt bort oss...komsikomsi! Idag är min sista lediga dag innan de blir jobb ett per dagar, finfint! Skulle tränat med Julia, men de blev för sent för att jag ska få ihop de. Har lovat mamma och laga mat och sådär ikväll plus att jag är i Åtvid redan nu känns så onödigt o åka fram och tillbaka, bensinen är inte billig om man säger så! Så jag ska nog dra ner och träna en sväng innan jag åker hem iallafall. Ska väl fixa till lite frukost först bara. Marcus är på sin första arbetsdag idag så jag är alldeles ensam just nu! Annars dååå...bion igår var så jävla bra!! American pie är fan bästbästbäst. Och Reunion var fan en av de bästa. Höll på att dö av garv flera gånger, ae den levererade så att säga, bäst! Se den om ni ska på bio...haha!

Nej nu ska jag fixa frukost och sen åka ner och gymma. Så vi hörs i eftermiddag! Puss ♥
jag i thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0