18 juni 2012



Hej ♥ Slöar i soffan med Marcus som vanligt såhär på morgonen. Väldans skönt! Vi vaknade vid tio och har tagit de lugnt sedan dess. Idag börjar jag jobba klockan 16.00 så innan dess tänkte jag städa vårat badrum på övervåningen. Jag har som ett "eget" badrum vid mitt rum där jag fixar håret, sminkar mig, borstar tänder osv och jag orkar aldrig städa där. Tappar så jäkla mycket hår när jag plattar så mattan är som en hårboll...så jag MÅSTE ta tag i det idag. Är rent utsagt snuskigt just nu! Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Hade tänkt ge mig ut och springa, men nu är ju Marcus här så de känns inte så socialt...de är om jag kan få med han på en promenad men det tvivlar jag på...hah!

Men jag ska väl plocka undan frullen...sen ta tag i badrummet. Erkänn dagarna går så jäkla fort? Jag tycker det är helt stört. Känns som dom bara passerar och jag sitter brevid och tittar på. Jätte lustigt! En sak som är bra som jag såg imorse på twitter...19 juni släpps Justins nya platta Believe, längtar så jag spricker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0