22 april 2012



Godmorgon ♥

Nu har jag tid för bloggen igen...gud så bra! Sitter i min säng och har inte orkat att gå upp än, var så skönt o bara dra sig. Igår jobbade jag från 11 till cirka klockan 21.30, så de blev en lång dag. Skulle sovit hos Marcus men dom skulle dra till Gruvan (eller ja Natt&bar men jag orkar aldrig säga de så fult) men jag åkte iallafall upp en stund och snackade lite med Marcus, Christoffer, Fegge & Mattias och sedan skjutsade jag dom till Anna & Tolla som va på fest hos sina vänner...så jag var väl kanske hemma vid halv tolv och jag somnade DIREKT. Ska ta min övernattning hos Marcus idag istället, så de får bli senare hade även tänkt att försöka hinna med gymmet.

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0