23 april 2012

Tiden går så fort, jag hinner inte med. Det var ju nyss måndag, herregud! Men antar det är bra för då är det snart sommar, längtar så himla mycket efter sommaren...kaggebo och värme. Mamma och jag planerade även lite små grejer vi ska försöka hinna med framöver. Dock är de ju så svårt eftersom jag nästan jobbar någon dag varje helg fram tills juli. Tror jag har två lediga HELA helger om man räknar med midsommarhelgen också fram tills typ mitten av juli. Herregud! Men när mamma går på semester kan man iallafall hitta på saker på vardagarna. De funkar inte nu så länge hon jobbar...och jag har oftast ledigt typ måndagar och tisdagar iallafall. Hur som hur ska vi försöka börja med att åka till Stockholm framöver, jag vill shoppa ihjäl mig och sen sova på hotell med mammi, mys ju! Lite miljöombyte behöver vi alla ibland, vi får väl se om vi kan få ihop de någon helg framöver...

Förövrigt kom jag hem från Åtvid precis. Jag skulle tränat och sen handlat, men ingenting blev som planerat! Ska ta en löprunda här hemma istället, bäst att passa på när solen skiner. Och handlingen får jag göra senare...hade såklart glömt min plånbok i Marcus pappas bil så jag måste vänta tills senare och åka ner och hämta den när han kommit hem från jobbet...haha! Annars ska jag försöka städa mitt rum....AGAIN. Så jag tror jag ska börja med det. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0