27 april 2012

Hejsan ♥

Whats up?! Har ni haft en bra dag? Okej vad bra! Min har varit finemang. Jobbat mellan 10 och cirka 16. Sen åkte jag hem och bytte om lite snabbt och fräshade till mig innan jag drog in till stan och mötte upp Oliver. Blev lite spontant sådär. Hade egentligen inte tänkt åka till stan idag för jag ska till Ikano på söndag med mamma & pappa men sen kom jag på att jag ville besöka New yorker eftersom jag inte hade varit där än, så vi fikade...gick en vända på stan och sen gick jag loss inne på New yorker. Fick med mig jackan jag la upp tidigare (UNDERBARA) plus två oversize men korta tishor i aprikos aktig och limegrön färg. Visar en annan dag! (kanske imorn)

Nu är jag slut och ska sätta på One tree hill innan sovdags. Jobb imorgon med innan jag tar helg och valborg och allt. Men börjar inte förrän 11.30, så blir lite sovmorgon. Sen blir de nog inte så länge heller...tror jag. Ska mest städa en massa :) Sovgott så hörs vi imorgon ♥


bild brist men ni får stå ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0