30 april 2012




Hej! Dom här bilderna ovan skulle jag ha lagt upp igår innan jag drog som "dagen outfit" men sen rann tiden iväg så jag han faktiskt inte. Men så såg jag ut igår iallafall och dom där jeansen köpte jag igår också, ÄLSKAR DOM! Åhhh, helt lycklig! Jag använder nästan aldrig riktiga jeans, är inte alls förtjust i det men dessa satt som en smäck och jag var bara tvungen att slå till. Tror de kostade 299:- och de är ifrån Gina!

Hur som helst, igår hade jag en jätte trevlig kväll med mina arbetskamrater. De blir annorlunda att sitta och snacka sådär, skit mysigt! Somnade bums hos Marcus vid elva. Nu är jag hemma igen för jag ska åka med farmor & farfar till Valla djursjukhus med Olle. Han har inte blivit bra än. Så nu får vi hoppas att han kan få en medicin som hjälper och att dom inte får för sig att han måste....avlivas, då skulle jag bryta ihop. Kul valborg isf. Nej nu ska jag vara positiv. Vad ska ni göra ikväll? Vi är ett gäng som ska hem till Marcus och grilla och lira kubb turnering och massa sånt kul, vädret är ju HELT perfekt för det också. Sen drar vi nog ner till Bysjön en sväng och tittar på några band. Tror de kommer bli en jätte rolig kväll! Känns som de :) Men jag skriver senare igen. Ska även tidsinställa ett inlägg med en grej jag köpte igår. SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HITTA DEN, älskar den så mycket! Kika in här vid 14.00. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0