American pie - Reunion



Jag blev så sugen på att gå på bio i detta tråkiga regniga väder. Så Marcus och jag bestämde oss för att åka in. Så han kommer och hämta mig om lite mera än 1 timme. Vi ska se American pie - Reunion! Stod mellan den och Hunger games, men jag får ta Hunger games nästa gång...eller ladda ner framöver. Tror jag åker med han hem sen. Så jag ska packa väskan med lite av varje och sedan äta lite middag med mamma innan jag ska åka. Blev ingen outfit bil heller, för hur kul är de o klä sig när de är blött o kallt? Inget alls. Får ingen inspiration eller lust. Tights och brorsans hoodie får funka, hehe!

Ha en fin kväll ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Åh vad bra, det ska jag absolut kolla :D <3

2012-04-17 @ 11:27:59
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0