Ändrade planer


Blev två snabba bilder, haha!



Det blev lite ändrade planer för kvällen. Carin hade blivit sjuk så de kunde inte komma ikväll, magsjuk också så då struntade vi i det även att de andra va friska...de smittar ju väldigt lätt och magsjuka måste va de vidrigaste som finns! Så jag ska åka ner till Marcus och hänga med hem till familjen Grünning....de är lite kalas eftersom Laila, Jeppe och ja...flera stycken fyllt år! Så de blir kul, länge sen vi var samlade allesammans nu. Antar att jag slaggar hos Marcus inatt också och imorn ska jag jobba, men vi hörs nog innan det :)

Har haft en het diskussion på fejjan om Bieber...asså jag skulle diskutera förevigt om denna människa. Speciellt när någon kallar honom ett kristet as och en sopa...seriöst får fan dampryck! Skulle kunna skriva en hel bok men jag antar att ingen av er orkar läsa den...haha! Men en människa som sålt ut MSG (Madison square garden) på 22 minuter och som har cirka 20 miljoner följare på twitter är ingen sopa! Men du som kallade honom det kan vara det. Vad har du gjort i ditt liv som går att jämföra? Okej om du inte tycker om hans musik men förövrigt kan du hålla käften rent utsagt när du inte har något vettigt att komma med. Du kan ju återkomma när du själv har 20 miljoner följare på twitter och själv sålt ut MSG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0