Chris Brown. feat RIHANNA



Fick höra Turn up the music i bilen när jag satt och lyssna på radio...sen ba: WHAT? Rihanna och Chris Brown?? Fick rysningar på hela jävla kroppen. Har totalt missat denna version, så jävla ballt! De känns som något slags "bevis" på att de inte längre är osams efter de eländiga som hände för typ 3 år sedan. Så jävla fett! ÄLSKAR CHRIS BROWN och jag har aldrig dömt honom efter allt med Rihanna då. Visst var de fel, men jag tycker det är svårt att veta hur mycket media verkligen målar upp allt. Jag älskar hans musik och han är så jävla sexig och så länge han levererar är jag nöjd och de gör han...HELA TIDEN!

Blev iallafall otroligt glad när jag fick höra detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0