Film & godis nu!

Hade en så skön dag med mamma och pappa idag. Efter att jag dragit mig i sängen och ätit frukost gick vi ut och bytte däck på min och mammas bil! Jag har velat lära mig de as länge OM man en dag står där med punka! Så nu har jag rätt bra koll. Sedan tog mamma och jag en långpromenad i snabbt tempo på cirka 7km. Blev sedan lite käk innan jag åkte ner till Marcus. Skippade gymmet eftersom vi tog en promenad. Så nu ska vi snart se film och smaska på lite godis...de sista för mig på en tig framöver. Även om ja inte äter de så himla ofta, men ska försöka trappa ner ännu mera nu. Så ja, nu vet ni vad jag gör ikväll. Hoppas er söndag varit bra också, hörs imöra ♥

Kommentarer
Postat av: Mickis

Joo men blir så svårt med bussar och skit. Nästan lättare att bo i Linköpng då om man ska jobba där som vikarie lixom. Inte alltid bussarna går så det stämmer heller lixom. Vore lättare om man hade kökort.. :/

2012-04-23 @ 11:43:54
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0