Fredagen den 13:e

Hallojsan!

Usch och fy så tråkigt väder det är idag...höst känslor förfan. Inte okej!! Men what to do? Man kan ju tyvärr inte styra över naturen. Iallafall ligger jag i min säng och gäspar. Är så himla trött! Har jobbat 06.15 till strax efter tre. Ikväll blir de bara slappis kväll, ska inta soffan med mamma tror jag och ligga där. Hade tänkt ge mig ut och springa, men vem gör de frivilligt i pissregn? Om de kunde avta lite, men de verkar inte som de kommer ske. Så jag får väl ligga och svälla inne ikväll istället och så kan man ju hoppas på uppehåll imorgon eftermiddag/kväll. Jag ska jobba hel dag imorgon mellan 08.00 till cirka 16.00, så måste sova rätt skapligt ikväll igen. Annars händer de ingenting. Är så sugen på att internetshoppa ihjäl mig, men de finns inga pengar till de just nu. Bilen ska ju rulla fram tills löning. Men sen jävlar, känner för och bara klicka hem en massa, åhh får inte tänka på de får dampryck..

Hörs kanske senare om jag orkar o känner att de finns nått kul o skriva, haha! Ha en fin fredag annars. Btw, imorgon kväll är jag ledig, någon som vill förtära alkohol med mig? Jag är så festsuuugen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0