Green




Alla som känner mig vet att jag inte är värsta nagel tjejen som målar, filar osv. Jag biter på mina naglar och dom är allmänt fula och jag orkar aldrig bry mig om dom. Men ibland köper jag sånt nagelkit ifrån depend och sätter på tippar. Så ja hade några kvar sedan sist jag gjorde iordning naglarna så de fick åka på så jag blev lite påskfin. Köpte även sex nya naglack ifrån Lovely nails UF som Viktoria bland annat håller i. Har tänkt att jag ska bidra hela året men har aldrig blivit av...förrän IDAG! De var även de ända jag fick med mig från marknaden plus massa strumpor, men jag tycker det är roligast att glo på folk!

Nu ska jag fixa mig inför kvällens påskfirande hos min moster. Slänger helt klart in en outfit innan jag drar. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0