Min dag

Var jätte kul att träffa Jessica idag, som vanligt! Fikade och åt glass och sedan drog vi hem till hennes familj i björs och snackade lite. Så kul för henne att hon tog körkort i måndags, så glad för hennes skull! Vet ju själv hur piss nervös jag var sista dagarna innan skrivning och uppkörning och allt och sen känslan när man blev godkänd...underbar!

Kom hem vid halv fem och tog på mig träningskläder och tog en PW med intervaller i de jobbigaste backarna. Sen sprang jag sista kilometrarna hem. Var rätt så död när jag kom hem, men skönt nu! Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa. Ska nog ladda ner någon bra film och kasta mig i soffan. Mamma och pappa ska bort så Fredrik och jag blir nog ensamma, men vi gör aldrig nått ihop så de kan ju bli lite mysigt! Jag ska jobba imorn sista gången innan jag tar påskledigt tills tisdag. Men nu ska jag steka lite köttbullar och koka makaroner, de får bli kvällens glamourösa middag...haha! Ha en fin kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0