My day

Orkar inte när jag aldrig får till en bra bild på mig själv...så då gör jag mig så ful som möjligt istället...och Macke ville också vara med!

Vad har ni gjort idag? Jag har spenderat större delen av eftermiddagen på Steve's med Oliver & Jessica. Käkat god lunch, druckit latte och pratat en massa! Kom hem vid halv sju så då bytte jag om till träningskläder och drog till gymmet. Så nu sitter jag hos Marcus och har precis hoppat ur duschen. Vet i tusan vad vi ska styra med ikväll, jag måste sova tidigt iallafall för jag ska jobba frulle-lunch imorn. Så ska va på jobbet strax efter sex. Men de är nice! Så vi får väl höras någon gång efter det imorn eftermiddag. Puss o sovsött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0