Ny vecka



Redig slappis dag sen jag kom hem från jobbet vid ett. Har legat inne och slöat, mest framför datorn...lyssnat på bra musik, plockat ordning på rummet och sen gick jag en kortis sväng med Olle! Vilade min hals idag så jag kan ta nya tag imorgon och resten av veckan. Så himla tråkigt med en massa blask snö, men man har ju nästan väntat på ett ordentligt bakslag, brukar nästan alltid bli de såhär i mars/april. Får hoppas att den försvinner fort! Just nu ligger jag och tittar schemat med alla olika träningspass och ser vad man ska göra denna vecka. Så imorgon ska nog jag och Viktoria gå på nybörjar Yoga, ska ringa ner imorgon och boka in mig. Skojjigt ju! Sen blir de nog något Spinningpass...de känns som de ger så mycket!

Men nu ska jag sätta på Never say never...va trots allt ett par månader sen nu :) Hinner nog dock inte se klart hela för jag ska hämta Marcus vid bussen om en timme. Finfint! Så ni får sova så sött, puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0